vrijdag 17 mei 2019

D66 zoekt groene of duurzame voorlopers

D66 Losser roept iedereen in Losser op om inwoners voor te dragen voor “ ‘t Greune Stetke‘t Greune Stetke is een aanmoedigingsprijs voor groene en duurzame initiatieven in de gemeente Losser.

De prijs is bedoeld voor mensen of organisaties die zich, zonder hier direct voordeel mee te halen, inzetten voor een betere en duurzamere samenleving. Dit kunnen groene natuurlijke initiatieven zijn maar ook initiatieven die zorgen voor een betere leefbaarheid komen hiervoor in aanmerking.

Inwoners en organisaties kunnen tot uiterlijk zondag 16 juni worden aangedragen bij D66 Losser. Daarna zal er een initiatief verkozen worden.

Voordragen kan op onze website losser.d66.nl of op onze Facebookpagina

Al eeuwenlang slingert de Dinkel door het Twentse landschap. In het natuurgebied  Lutterzand ligt ” ’n Greune Stet“, een van de mooiste bochten van de Dinkel.  D66 wil graag dat ook toekomstige generaties kunnen genieten van deze mooie omgeving. Daarom heeft zij ” ‘t Greune Stetke” bedacht. Een aanmoedigingsprijs voor groene en duurzame initiatieven in de gemeente Losser.

Greune Stetke

Met behulp van dit formulier kunnen mensen of organisaties genomineerd worden voor 't Greune Stetke
  • Vul hier uw eigen naam in
  • Vul hier in of u een persoon of een organisatie nomineert
  • Vul hier de naam van de persoon of organisatie in
  • Vul hier de gegevens in waarmee wij de genomineerde kunnen bereiken. Als de genomineerde een organisatie is, vul dan ook de naam van een contactpersoon in.
  • Geef hier aan waarom u bovenstaande organisatie of persoon nomineert voor 't Greune Stetke
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.